Informace pro POP3 klienty

Při použití protokolu POP3 nastane v drtivé většině klientů stav, že e-maily, které se stáhly do klienta na prvním počítači, se již nestáhnou do druhého

Důrazně doporučujeme, pokud je to v klientovi možné, použít protokol IMAP.
Protokol POP3 je zastaralý a nenabízí všechny možnosti protokolu IMAP.
V sekci Návody pro Uživatele najdete jak souhrnné informace pro nastavení připojení přes IMAP, tak videonávody pro nejpoužívanější klienty.

Vyřešit výše uvedený problém s POP3 lze nastavením tzv. recent módu.
Postup:
  • Ve Vaší klientské aplikaci změňte uživatelské jméno z uziv.jmeno@natur.cuni.cz na recent:vase_emailova_adresa
  • Nastavit klientovi uchovávání zpráv na serveru po jejich stažení

Outlook Express

    • Jděte do menu Nástroje > Účty
    • Klikněte na svůj účet a pokračujte tlačítkem Vlastnosti
    • Přejděte na kartu Servery a do pole Název ůčtu zadejte uživatelské jméno ve formátu recent:vase_emailova_adresa

    • Přejděte na kartu Upřesnit a zatrhněte volbu Zachovat na serveru kopii zprávy 

Windows Live Mail

    • Přejděte na kartu Účty a klikněte na tlačítko Vlastnosti
    • Na kartě Servery změňte Uživatelské jméno e-mailu na formát recent:vase_emailova_adresa

    • Přejděte na kartu Upřesnit a zatrhněte volbu Zachovat na serveru kopii zprávy 

Mozilla Thunderbird

    • Jděte do menu Nástroje > Nastavení účtu
    • Pod Vaším účtem změňte pole e-mailová adresa na formát recent:vase_emailova_adresa


    • V oddíle Nastavení serveru zaškrtněte volbu Ponechat zprávy na serveru a zrušte zaškrtnutí Nejdéle po dobu


Comments