Dotazy

Pokud máte dotaz nebo připomínku, můžete ji vložit do Helpdesku CITu.

Co mám dělat když...
  • se nemohu přihlásit? 
    Jako první zkontrolujte, zda nezaměňujete login a alias !!
    Až potom kontaktujte Centrum informačních technologií.
  • mi nepřicházejí e-maily?
    Pokud někomu nepřišel nějaký email, je tu naprosto mizivá pravděpodobnost, že za to může Gmail. Ze zkušenosti jsou časté příčiny: 1. Zpráva zapadla do složky Spam. 2. Odesilatel udělal překlep při zadávání email adresy. 3. zprávu zpracoval nějaký filtr nastavený v Gmailu.
    Pokud předchozí příčiny můžete vyloučit, požádejte odesilatele o zprávu o nedoručení - pokud ji dostal, obsahuje zásadní informace.
    Pak kontaktujte Centrum informačních technologií.
  • mám dojem, že něco nefunguje a pořebuji se podívat zda jsou všechny služby dostupné?
    Použijite:  Google Apps Status Dashboard.

  • mám nekompatibilní prohlížeč a chci využívat všechny nové funkcionality, které Google Apps nabízí?    Doporučujeme stáhnout webový prohlížeč Google Chrome. Instalace je jednoduchá a nejsou potřeba administrátroská práva
V případě dalších dotazů či nejasností se obracejte na Centrum informačních technologií.